2023 - 23. Aldeia da Ribeira - ma 22.05.23 - 8.400 stappen

22 mei 2023 - Aldeia da Ribeira, Portugal

Dag 23. Aldeia da Ribeira – ma. 22.05.23 – 8.400 stappen

Na twee intensieve dagen lasten wij vandaag een rustdag in. Met opstaan hoeven we ons niet te haasten en is er eindelijk tijd voor een beetje Yoga. Een van de tenten van Rick & Roosmarijn mag ik daarvoor gebruiken en de zon schijnt door het doek naar binnen, dat levert bijna een tekening op, met een mooi plaatje van alle bloeiende bloemen en grassen. De tenten zijn al ingericht voor allerlei sessies die ze willen geven.

Foto schilderij in grote tent

Foto grote tent

Het is vandaag alleen een beetje lezen, luieren en wat mail bijwerken. Alleen zorgt Max ervoor dat we wel in beweging moeten komen. Rene wandelt boven langs en ontdekt een voor ons onbekend wild pad. Onder de middag wandel ik rond het terrein maar het achterpad is vol distels en bramen. Over een muurtje klim ik weer terug naar het terrein, helaas wel een kleine winkelhaak in mijn broek. Gisteren heeft Rick een prachtige foto van Max gemaakt op de weg hiervoor. Dat kan makkelijk want er komt maar een enkele auto per uur langs.

Max in Aldeia

Foto Max

Na het avondeten nog even naar Aldeia voor ons afvaltoerisme. Er is een woest blaffende hond dus goed bewapend dit keer met mijn Dazzer om honden af te schrikken loop ik naar beneden. Natuurlijk is dit keer de hond niet buiten maar binnen. Hoop dat ik er de volgende keer ook weer aan denk. Het lukte Daniel vandaag ook nog niet om postzegels te bemachtigen, hij was te laat bij de Correio. Voor ons gold ook dat we of het postkantoor niet konden vinden of dat het al gesloten was bij onze aankomst. De ansichtkaarten moeten dus nog maar even wachten. Een overzichtsfoto van het terrein waar als je goed zoekt er drie tenten en een camper te vinden zijn.

Terrein met 3 tenten en 2 camper

Foto terrein met de tenten en camper.

1. Max:
    23 mei 2023
    Houden we de ansichtkaart nog even tegoed
  2. Inge:
    28 mei 2023