Welkom op mijn reisblog!

3 april 2022 - Obdam, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn fietsreis naar Santiago de Compostella. Na mijn pensionering zou ik in het voorjaar van 2020 starten maar Covid-19 hield de wereld  en ook ons in haar greep. Nu na 2 jaar uitstel vertrekken wij op woensdag 20 april a.s. dat is de verjaardagsdatum van mijn moeder en dochter. René bestuurt de camper die als bezemwagen en overnachtingsplek fungeert. We starten met ongeveer 60 km per dag vanuit Obdam. Kom dus snel een keertje terug om te zien hoe het ons vergaat en waar wij zijn voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! O ja, je kunt wel een reactie plaatsen maar reken niet op een antwoord van mij, daarvoor zijn de fietsdagen te druk.

1. Reislogger:
    3 april 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lia Apeldoorn:
    14 april 2022
    Veel succes Kine. En heel veel plezier. Groetjes Lia
  3. Wieske Overbeek:
    14 april 2022
    Geniet van dit grote avontuur! Ik zal graag een beetje mee genieten.
    Veel succes, Wieske
  4. Yvonnesschilderskunst:
    16 april 2022
    Veel succes Kine en Rene met dit avontuur.
    En weer heelhuids terug.🙏
  5. Inge:
    19 april 2022
    Nog één nachtje slapen en het startlicht gaat op groen. Ik hoop jullie tocht te volgen door de verhalen en foto's over wat jullie onderweg zien en meemaken. Tot aan de finishvlag! 😘